KIKO MILANO x DUBAI FASHION WEEK
W pierwszym tygodniu września Dubaj stał się światową stolicą mody – w Dubai Design District odbywał się Dubai Fashion Week SS 2025. Na wybiegach nie zabrakło KIKO MILANO – oficjalnego sponsora makijaży podczas tego eveAntu. Już piąty rok z rzędu kosmetyki tej włoskiej marki „chodziły” na pokazach najlepszych projektantów z całego świata, prezentując najnowsze make-up’owe trendy.
Fashion Week w Dubaju ma swoje stałe miejsce w międzynarodowym kalendarzu tygodni mody, tuż obok wydarzeń w Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie czy Paryżu. A że moda i makijaż to duet nierozerwalny, na wybiegach podziwiane są nie tylko kreacje, ale i właśnie make-up’y. W tym roku KIKO MILANO – włoska marka makijażowa nr 1, a zarazem wieloletni partner DFW – przygotowała spersonalizowane makijaże na pokazy takich projektantów, jak Roberto Cavalli, Rizman Ruzaini i Ihab Jiryis. Ponadto była współgospodarzem ekskluzywnej imprezy zamykającej Dubai Fashion Week „ART.BEAUTY.JOY”. Był to wieczór pełen twórczej energii z doskonałą muzyką i oszałamiającymi instalacjami świetlnymi oraz starannie wyselekcjonowaną listą gości, na której nie zabrakło ikon i wpływowych osobistości branży „fashion”.
Pokazowi najnowszej kolekcji damskiej Rizmana Ruzainiego „Mustika” towarzyszył makijaż wykonany przez główną wizażystkę Kiko Milano, Gianlucę Casu. Inspiracją dla niego były nasycone kolory i skomplikowane wzory klasyczne dla malezyjskiego dziedzictwa kulturowego. Odważny, wyrazisty make-up oczu w połączeniu z naturalnym blaskiem promiennej skóry pozwolił uzyskać wyrafinowany look.
Podczas pokazu Ihaba Jiryisa królowała elegancja i kobiecość. Za sprawą strojów i makijaży celebrowano rozwój i siłę, jednocześnie wnosząc świeże i inspirujące spojrzenie na współczesną modę. Tutaj make-up skupiał się na podkreśleniu oczu, z focusem na dużą objętość rzęs, przy jednoczesnym zachowaniu naturalnego podejścia do ust, co zapewniło zrównoważony i wyrafinowany wygląd.
Autorką makijaży podczas pokazu Roberto Cavalliego była główna wizażystka Kiko Milano, Cosetta Giorgetti. Włoski dom mody zadebiutował jako Gość Honorowy, a prezentowaną kolekcję przygotował dyrektor kreatywny marki, Fausto Puglisi. Puglisi’s Resort 2025 nawiązuje do kultowych motywów zwierzęcych: pasków zebry, cętek lamparta i wzorów kwiatowych. Projekty ucieleśniały charakterystyczną dla marki odważną elegancję i składały hołd kolorowemu dziedzictwu Cavalli. Makijaż stworzony przez Kiko Milano miał natomiast na celu podkreślenie naturalnego piękna za pomocą świetlistego, „zroszonego” wykończenia twarzy. Dominowały więc usta w odcieniu nude oraz naturalne brwi utrwalone żelowym tuszem do rzęs.
Kosmetyki prestiżowej marki dostępne na stronie tagomago.pl, cocolita.pl, hebe.pl, perfumeria.pl, empik.pl, ladymakeup.pl, pachnidelko.pl oraz mintishop.pl.
To może cię zainteresować
-
Vitabiotics już w Polsce!
-
Forget Me Not – Pielęgnacja, która znaczy więcej
-
Krem wybielający przebarwienia z blokerem melaniny NOWOŚĆ od Instytutu Dermokosmetyków Ideepharm
-
MAXI MOD LOOK – nowa kampania KIKO MILANO z EMMĄ ROBERTS
-
Krem wzmacniający na naczynka z trokserutyną NOWOŚĆ od Instytutu Dermokosmetyków Ideepharm