PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA KIKO MILANO Z EMMĄ ROBERTS


 PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA KIKO MILANO Z EMMĄ ROBERTS

Włoska marka KIKO MILANO, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, prezentuje pierwszą kampanię z jej udziałem – nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch.

Emma Roberts perfekcyjnie uosabia hasło przewodnie KIKO MILANO „Be What You Want to Be – Bądź tym, kim chcesz być” łącząc w życiu role aktorki, producentki oraz przedsiębiorczyni. Kocha bawić się makijażem! Pierwszą kampanią zrealizowaną wraz z Emmą w kultowych i najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu, ze zdjęciami wykonanymi przez Sarah Silver i filmem wyreżyserowanym przez Damiena Krisla, jest nowa odsłona pomadki w płynie Unlimited Double Touch.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach, zapewniając długotrwały rezultat nawet do 16 godzin. Formuła bazy została wzbogacona o mieszankę polimerową, dzięki czemu doskonale przylega do warg, jest odporna na rozmazywanie i szybko schnie, natomiast błyszczyk ma działanie zmiękczające i nadaje ustom świetliste wykończenie. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, a wszystko to z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

KIKO MILANO Unlimited Double Touch: rekomendowana cena detaliczna 57 zł

Kosmetyki prestiżowej marki dostępne na stronie tagomago.pl, cocolita.pl, hebe.pl, perfumeria.pl, empik.pl, ladymakeup.pl, pachnidelko.pl oraz mintishop.pl.

Używamy plików cookie do analizowania ruchu na stronie. View more
Akceptuję