Informacja prasowa Herbus Cosmetics
Kwiecień 2024 r.
Majówka z Herbus Cosmetics, czyli „długi weekend z kogutem”
The Rich Body Balm działa niczym ochronna tarcza przez 24 godziny. Jego formuła zawiera 92% składników naturalnych, dzięki czemu jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, nawet tej wrażliwej, alergicznej i z objawami egzemy czy AZS. To kosmetyk bezpieczny dla kobiet w ciąży, matek karmiących i dzieci powyżej 3. roku życia, dlatego idealnie sprawdzi się w roli „tego jedynego” balsamu zarówno w codziennej domowej pielęgnacji, jak i podczas wyjazdu. Efekt wszechregeneracji zapewnia połączenie leczniczej babki lancetowatej z kompozycją odżywczych emolientów. W składzie znajdziemy także działającą prebiotycznie inulinę, zapewniający skórze elastyczność i wyrównujący koloryt niacynamid, długotrwale nawilżający kwas hialuronowy oraz urea, odżywcze masło shea, ochronno wygładzającą lanolinę, przywracający witalność i zdrowy wygląd skóry ferment drożdżowy oraz nawilżająco-łagodzące polisacharydy. Dzięki temu balsam przywraca jędrność skórze pozbawionej elastyczności, nawilża tę przesuszoną i koi podrażnioną. Warto po niego sięgnąć także, aby pozbyć się zrogowaceń z kolan i łokci oraz zredukować blizny i rozstępy. Taki zestaw substancji aktywnych gwarantuje również ochronę przed działaniem negatywnych czynników zewnętrznych oraz przynosi ulgę po ukąszeniach owadów. Zabierając balsam w podróż możesz również zastąpić nim krem do rąk, a nakładając grubszą warstwę na noc przygotujesz wszechregenerującą maskę i rano obudzisz się z nawilżoną i ukojoną skórą.
Balsam do ciała Intensywna Regeneracja, The Rich Body Balm, sugerowana cena detaliczna 59,99 zł (300 ml)
Krem do stóp Intensywna Regeneracja, The Rich Foot Cream, sugerowana cena detaliczna 29,99 zł (50 ml)
Więcej informacji na www.herbuscosmetics.com oraz na social mediach marki Herbus Cosmetics.
HERBUS to nowy koncept kosmetyczny polskiej firmy Zeme Pharm, która zajmuje się kreowaniem, rozwijaniem, produkcją
i sprzedażą kosmetyków. Herbus w portfolio Zeme Pharm dołączył do znanego już brandu Samarité.
Obie marki wpisują się w filozofię firmy, która stawia na receptury oparte na składnikach od wieków znanych ze skuteczności i bezpieczeństwa. Produkty wytwarzane są w Polsce z uwzględnieniem odpowiedzialnego korzystania z zasobów, szacunku do ludzi, zwierząt i natury.